Home Zanimljivosti Značaj medijskih portala

Značaj medijskih portala

122

Sadržaji koji se kreiraju da bi informisali građane, odnosno javnost kao kategoriju koja ima pravo da bude u toku sa aktuelnostima, danas se plasiraju na razne načine. Unapređenja interneta u svakom pogledu – dostupnosti, brzine, kapaciteta i prostora, učinila su da medijski portali budu pravo mesto za najnovije vesti, bilo da su u pitanju vesti dana, nedelje, godine ili specijalne aktuelnosti po kategorijama.

Vesti se brzo šire, saznaju trenutno i gotovo momentalno plasiraju drugima. Iako se nekada radi o usmenoj propagandi koja ima tok „od usta do usta“, online medijski kanali su vrlo značajni u tom pogledu. Medijski portali su virtuelna mesta na kojima se nalaze sve vesti, bez obzira na doba dana, zemlju u svetu i godinu. 

Brz i lak pronalazak svih vesti na jednoj adresi

Medijski portali imaju veliku prednost koja se ogleda u tome da je u pitanju internet sajt, na kojem se zbrajaju sve najnovije vesti na jednom mestu. Naravno, podrazumeva se da su potpuno precizno, pedantno i detaljno raspoređene u jasno definisane kategorije. Da bi se vestima dana brzo pristupilo, na medijskom portalu definišu se oblasti u kojima se svrstavaju, na primer: vesti iz zemlje, sveta, sport, obrazovanje i nauka, zatim zabava i ostalo. 

Svaka medijska kuća koja je pokrenula i svoj inovativni portal, određuje koje će kategorije imati za vesti i na koji način će biti raspoređene. Ono što je ključno, jeste da svaki posetilac interneta i portala, bilo da je lojalan jednoj adresi ili pretražuje tačnu vest, treba da za svega nekoliko sekundi dobije željeni naslov ili sadržaj na portalu. Medijski portali osmišljeni su da bi se sve vesti arhivirale na efikasan način, tako da u bilo kojem trenutku posetilac sajta može da ih pronađe, čak i kada prođe dugi niz godina. 

Bogat sadržaj i inovativni načini prikazivanja vesti

Internet je omogućio ono što prethodni mediji nisu mogli, a to je kombinacija slike, tona, pokreta i teksta istovremeno. Za razliku od štampanih medija koji su se samo čitali, televizije koja se prati u određenim terminima, a radio stanice za koje važi kontinuirano slušanje, medijski portali se u potpunosti prilagođavaju potrebama posetilaca. Naime, za razliku od svih tradicionalnih, čak i modernijih medija, sajtovi obezbeđuju brzo i lako postavljanje tekstova koje prati upečatljiv i verodostojan naslov. Dodatno, postavljaju se zanimljive ilustracije, zatim fotografije i video zapisi sa lica mesta, kao i snimci i uživo prenosi kada je to važno za najnovije vesti. 

Sve to, još je značajnije istaći da se može pronaći onda kada posetilac pretraži, ili direktno putem aplikacije. Nema potrebe za čekanjem satnice za vesti dana, praćenja i premotavanja, ili čak nemogućnosti gledanja uživo prenosa, već je sve dostupno na medijskom portalu trajno. Zbog svega toga, medijski portali su pravo mesto informisanja, koji imaju kredibilitet, pouzdane izvore i uvek relevantne podatke i sve činjenice o događajima iz zemlje i sveta. 

Vesti se mogu gledati, slušati, čitati ili pratiti na različite načine. Ako se uzme u obzir kombinacija svih prethodno navedenih mogućnosti, medijski portali su pravo mesto na kojima se idealno kombinuju tekstualne forme sa fotografijama, video snimcima, animacijama i uživo prenosima. Zbog svega toga, ali i zbog pouzdanosti, odličnog izgleda sajtova i lakog snalaženja, medijski portali su pravo mesto informisanja.